Bine ati venit pe HackTeam Forum !
Aici veti gasi o gama larga de metode de hack atat pe Windows cat si pe platforme Linux/Unix , programe in consecinta ,tutoriale . In acelasi timp aici veti gasi si asistenta help in materie corespunzatoare . Precizam ca tot ce se gaseste pe acest site este doar in scop de dezvoltare iar voi va asumati intreaga raspundere pt actiunile pe care le savarsiti . || SS-TEAM || Va Multumeste pt vizita !
Lista Forumurilor Pe Tematici
Bine ati venit pe HackTeam Forum ! | Reguli | Inregistrare | Login

POZE BINE ATI VENIT PE HACKTEAM FORUM !

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
dannutzza pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Mehedinti
cauta Barbat
25 - 52 ani
Bine ati venit pe HackTeam Forum ! / Programare / Chat Consola. C++  
Autor
Mesaj Pagini: 1
Win32
Th3 Best

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 269
Un chat tip consola creat in C++, el joaca defapt rol de server si asculta pe portul 100. Se recomanda a se folosi Putty pt client sau ceva fara caracteristica (terminal, adica trimite caracterele tastate imediat). In momentul in care un client se conecteaza va afisa si IP-ul, iar cand va receptiona un mesaj va reda un sunet. Se poate accesa de pe Internet fara probleme. Acum eu va dau sursa, dar nu si sunetul, sunetul il luati si redenumiti: sound.wav
COD:
=====================



#include <iostream>
#include <stdio.h>
#include <winsock2.h>
#include <windows.h>
#pragma comment(lib, "ws2_32")
#pragma comment(lib, "Winmm")
using namespace std;

#ifndef EROARE
#define EROARE (-1)
#endif
#ifndef FALS
#define FALS 0
#endif
#define MsgIntapinare "*========================================rnCopyright (C) 2006-2007 Win32 Corporationrn*========================================rnrnChat activ.rn"
#define port 100
char de_trimis[256]="";
char msg[256]="";
char end[]="rn";
char de_primit[256]="";
char semn[]="rn--> ";

BOOL Thread_Send(LPVOID param)
{    SOCKET accsck=(SOCKET)param;
    while(gets_s(msg, sizeof(msg)))
    {
        strcat_s(de_trimis, semn);
        strcat_s(de_trimis, msg);
        strcat_s(de_trimis, end);
        send(accsck, de_trimis, sizeof(de_trimis), 0);
        ZeroMemory(de_trimis, sizeof(de_trimis));
    }
    return TRUE;
}

int main(void)
{    SetConsoleTitle("[[Real Chat]] - v0.1");
    //HANDLE IdentifStdout=GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE);
    //SetConsoleTextAttribute(IdentifStdout,FOREGROUND_INTENSITY | FOREGROUND_BLACK | BACKGROUND_GREEN);
    cout<<MsgIntapinare<<"---------------------------"<<endl;

//Initializare WSA.
    WSADATA wsdt;
    int wsaini;
    WORD wVersion=MAKEWORD(2,2);
    wsaini = WSAStartup(wVersion, &wsdt);
    if(wsaini == EROARE)
    {    printf("WSAStartupt == ERROR");
        WSACleanup();
    }
    else cout<<"WSAStartupt == OK"<<endl;

//Creare socket.
    SOCKET listen_socket;
    listen_socket = socket(AF_INET, SOCK_STREAM, IPPROTO_TCP);
    if(listen_socket == EROARE)
    {    cout<<"Listen_Sockett == ERROR"<<endl;
        closesocket(listen_socket);
        WSACleanup();
    }
    else cout <<"Listen_Sockett == OK"<<endl;

//Atribuie un port socketului creat. (BIND)
    sockaddr_in local_server;
    local_server.sin_family            = AF_INET;
    local_server.sin_addr.s_addr    = INADDR_ANY;
    local_server.sin_port            = htons(port);
    int unire;
    unire = bind(listen_socket, (SOCKADDR*) &local_server, sizeof(local_server));
    if(unire == EROARE)
    {    cout<<"Bind_funct == ERROR"<<endl;
        closesocket(listen_socket);
        WSACleanup();
    }
    else cout <<"Bind_funct == OK"<<endl;

//Asculta pe socket.
    int asculta;
    asculta=listen(listen_socket, 10);
    if(asculta == EROARE)
    {    cout <<"Listen_funct == ERROR"<<endl;
        closesocket(listen_socket);
        WSACleanup();
    }
    else cout<<"Listen_funct == OK"<<endl;
   
    cout<<"Portul este:t == "<<port<<endl;
    cout<<"---------------------------rn"<<endl;
//---------------------------------
    sockaddr_in remote_client;
    int sin_size;
    sin_size=sizeof(sockaddr_in);
//---------------------------------
    for(;;){
//Accepta conexiuni.
    SOCKET accept_socket;
    cout<<"Se asteapta conexiuni..."<<endl;
    while(accept_socket=accept(listen_socket,(SOCKADDR*)&remote_client, &sin_size))
    {    cout<<"Client conectat"<<endl;
        cout<<"IP: "<<inet_ntoa(remote_client.sin_addr)<<"rn"<<endl;
        send(accept_socket, MsgIntapinare, strlen(MsgIntapinare), 0);
        DWORD tSend;
        HANDLE ***;
        *** =CreateThread(NULL, NULL, (LPTHREAD_START_ROUTINE) Thread_Send, (LPVOID) accept_socket, NULL, &tSend);
        while(recv(accept_socket, de_primit, sizeof(de_primit), 0))
        {
            cout<<semn<<de_primit<<endl;
            ZeroMemory(de_primit, sizeof(de_primit));
            PlaySound("sound.wav",NULL, SND_FILENAME |SND_SYNC);
        }
        //TerminateThread(***,0);
        cout<<"Client deconectat.."<<endl;
        closesocket(accept_socket);
        break;
    }
    }
    cout<<"am iesit din bucla"<<endl;
    system("pause");
    return FALS;
}





====================================
Pana aici.
Dati un copy peste cod si apoi il salvati ca fisier cu extensia *.cpp Se recomanda a se compila cu Microsoft Visual Studio 2005 folosind comanda de consola CL.exe /EHsc chat.cpp
Daca il compilati cu altceva veti avea probleme cu strcat_s, si trebuie sa-l redenumiti strcat.
Cam atat.

chat consola. c++ chat tip consola creat c++, joaca defapt rol server asculta portul 100. recomanda Th3 Best

26.2KB


_______________________________________
*MI-AM DAT DEMISIA DE PE ACEST FORUM, NU MAI SUPORT STERSUL PROVOCAT DE n00bi.
*Pt mai mlte detalii vizitati sectiunea "Parerea ta"

pus acum 18 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la